вторник, 18 марта 2014 г.

Vaatlustunnid

21. novembril vaatlesin kolme tundi. Need olid inimeseõpetus, vene keel ja tööõpetus.
Inimeseõpetuse tund toimus 3. klassis. Tunni alguses korrati eelmist teemat, milleks oli Informatsioon. Õpilased vastasid väga hästi kordamisküsimustele. Tunnis toimus väga tore ja näitlik mäng, mille käigus pidi lapsed teineteisele infot edasi andma. Kui mängu lõpus võrreldi algteadet ja seda, mis sellest alles jäi, siis sai palju naerda. Seejärel tehti üks harjutus töövihikust. Tunni lõpuosas jagas õpetaja õpilastele voldikud ja palus leida nendest võimalikult palju infot. See oli hea näide sellest, kuidas saab siduda tunni teemat reaalse eluga,
Vene keele tund toimus samuti 3. klassis sama õpetaja juures. Mulle väga meeldib, kuidas õpetaja Svetlana tundi alustab. Antud tunnis küsis ta laste käest, kas kõik jätsid lärmi koridori. Siis palub ta vaikselt istuda tüdrukutel ja siis poistel. 
Tunni alguses korrati teemat Имя существительное. Seejärel kirjutati vihikusse tunni teema Род имени существительного. Heade näidete abil seletas õpetaja õpilastele selle teema. Jõuti teha nii suulist tööd kui ka kirjutada. Tunni lõpus tehti harjutust SMART tahvlil. See meeldis õpilastele väga. Kõik tahtsid tahvli juurde tulla.
Külastasin ka matemaatika tundi 2. klassis.  Teemaks oli Lahutamine 100 piires ilma üleminekuta.
Tunni alguses tegeldi peastarvutamisega. Ülesanne täideti kirjalikult. Siis kontrollis õpetaja koduse ülesande täitmist ja seejärel arutati, mis olid õiged vastused. Õpetaja teatas, et enne õpiti kirjalikult liitma ja nüüd hakatakse kirjalikult lahutama. Ta seletas ja näitas SMART tahvlil, kuidas kirjalik lahutamine käib. Eesmärgiks pani ta, et õpilased õpiksid õigesti kirjutama: ühelised üheliste alla, kümnelised kümneliste alla. Vihikusse kirjutati kuupäev ja hakati täitma ülesannet. Üks õpilane kirjutas tahvlile. Tunnis meeldis see, kuidas õpetaja suutis õpilased töötama panna.

Комментариев нет:

Отправить комментарий